کفر نمیگم ولی جون من بد میگم ..؟!
کفر نمیگم ولی جون من بد میگم ..؟!

تا حالا دقت کردین وقتی یه درآمد جدید به زندگیتون اضاف میشه

 کلی هم واسش نقشه میکشید

موقع خرج کردنش میبینید خدا هم  واسه اون درآمد اضافتون کلی برنامه ریخته

همه نقشه هاتون نقش برآب میشه؟!

 

 

هیچی دیگه نقشه کشیده بودم برم چین ادامه تحصیل بدم

پسرمم بفرستم مدرسه فوتبال منچستر یونایتد... که نشد دیگه

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت7:09---16 اسفند 1392
اره واقعا درسته.

رویا
ساعت21:39---15 اسفند 1392
انشالله عید با دست پر میام گلم غصه خوردی

دعا کن عزیز


رویا
ساعت21:38---15 اسفند 1392
ای جونم فدای دلت بشم



عشق2طرفه
ساعت8:32---15 اسفند 1392
الهه دمت گررم با نوشته ی پایین عکس کلی حال کردم خخخخخخخ

عشق2طرفه
ساعت8:30---15 اسفند 1392
منکه نظری ندارم چون تجربه شو نداشتم
بابا مایه داررر؟؟!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:15---14 اسفند 1392
آره الهه جون ، دقیقا، آی گل گفتی..... همچین موردی برای من هم پیش اومده ، هیچی دیگه ، میای کلی برنامه ریزی می کنی ، یه وقت می بینی که به غیر از اون درامد اضافه یه چیزی هم بده کار شدی، والا
منم شدید اعتراض دارم یه گروه جمع کنم بریم پیش خدا اعتصاب کنیم بلکه فرجی بشه خخخخخ نظرت چیه الهه جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان